HTML

Mélisande gyűrűje

"Golaud sírdogáló lányra lel egy sűrű erdőben. Magával viszi nagyapja várába, és feleségül veszi. Mélisande sokat van együtt Golaud testvérével, Pelléasszal. Egyszer Mélisande sokáig játszadozik a férjétől kapott jegygyűrűvel, amíg egy mély kútba ejti. Golaud szívében fokozatosan felébred a féltékenység öccse iránt. A gyűrű elvesztésének nagy jelentőséget tulajdonít. Pelléas hosszú útra készül, arra kéri Mélisande-ot, találkozzanak még egyszer, hogy elbúcsúzhassanak. Golaud kilesi őket, és megöli Pelléast. Mélisande megszüli gyermekét, de haldoklik. Golaud még most is arról faggatja, szerette-e Pelléast. Az asszony csak annyit tud mondani, hogy ártatlanul szerették egymást, majd örökre lehunyja szemét."

Címkék

címkék

Friss topikok

  • almonda: De klassz lehetett! Kár, hogy nincs sok ilyen. S nem csak deLux szinten lenne jó... hanem olyan e... (2010.02.03. 18:42) Behavazott Nagykörút, forrócsokival
  • lilja4ever: @Mélisande: olyan sótlan és unalmas a tanárnő, hogy kész szenvedés volt végigülni. Semmi nem marad... (2010.01.08. 00:42) 16 Akciónap a Nők Elleni Erőszak Ellen
  • Mélisande: Ez jó! Nem is tudtam, hogy feldolgozták Legjobb lehet feliratozva, hallgatni hozzá a pattogós finn... (2009.10.05. 12:12) Veijo Meri: Manilakötél
  • szamárfül/pável: enyém az öröm :) (2009.08.06. 00:19) 3 skandináv regény
  • Mélisande: :) Azért látom, Te is kialakítottad az attitűdöd Izlanddal kapcsolatban:) Úgyhogy nem magyarázkodo... (2008.10.15. 13:23) Izland nagy bajban van

Szerzők

Négy

2007.11.15. 11:18 Mélisande

Pocsék volt a tegnapi napon, végén kiborultam; de kár volt, még én csinálom hallgassak. A kicsi fiam nem vitte le a kutyát, ahogy nagyon megkértem rá pedig, így az a 10 perc, ami emiatt kiesett, pont jól jött vlna a postán, ahol úgy látszik képtelenség egy csekket bankkártyával befizetni, mert kifogás mindenhol akad. Ez miért probléma? Azért, mert a ami naptól lejárt a hitelkártyámon a keret, vagyis az a pénz, ami eddig rendelkezésemre állt, mától már nem fog. Otthon aztán rám mordulnak, hogy Mi a bajod (...mán...). Na az ilyen kérdésre aztán mindjárt megnyílik az ember, mi? És most olyan sz... a kedvem, de legalább tegnap tudtam bőgni, komolyan megijedtem, hogy már nem vagyok rá képes! A napom abból áll, hogy összeszedem a gyerekeket, autózok, melózok, autózok, házimunkázom. Szép lesz az ember tőle. Emellett lenézett 40 éves vagyok, öregedő, agyonhajszolt anyuka - szóval nem ám valamilyen szépasszony. És ezt rendesen éreztetik is velem. Pl.ma reggel elhangzott, hogy X helyre idősebbek járnak, mint Te. Höhö.. Talán mint ő, a kedves férjem, merthogy őkelme 42. Eszébe sem jutott, hogy így mondja: mint mi, mint én... mert zsigerből beszélt, magától értetődő hogy öregecske a felesége, és ezt érezteti is.

Odahaza ülők, porosodok, egyedül, esetleg a gyermekeimmel elmegyek időnként valahova... Nem szeretem a férjem, rosszul bánik velem, de ezért engem hibáztat, noha az az igazság, hogy egy borzasztó kifinomult lelki terror alatt tart, ami igen nehezen fogható meg. Csakhogy az efféle bántalmazás természete éppen ilyen!

Ja és a két kedves ex-ovis anyuka, akiknek az á-ba járnak a kislányaik, és akikkel nagyon szívesen összebarátkoznék, hivtak, hogy jöjjek egymagam az ovis bálba, de több okból vissza kell utasítsam. Főleg mert a héten igazán csak tegnap voltam odahaza, sőt akkor sem, mert balettóráról még felszedtem a kislányomat, vasárnap megint opera. Hétfőn fogadó, kedden opera, ma tornázni akartam menni! Te jó ég, fázom, fáradt vagyok, szomorú idő van, és gyűlölöm ezt az érzelmi váákumot! Elegem van! Csak mikor lesz erőm elválni???

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://melisandegyuruje.blog.hu/api/trackback/id/tr100229789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása