HTML

Mélisande gyűrűje

"Golaud sírdogáló lányra lel egy sűrű erdőben. Magával viszi nagyapja várába, és feleségül veszi. Mélisande sokat van együtt Golaud testvérével, Pelléasszal. Egyszer Mélisande sokáig játszadozik a férjétől kapott jegygyűrűvel, amíg egy mély kútba ejti. Golaud szívében fokozatosan felébred a féltékenység öccse iránt. A gyűrű elvesztésének nagy jelentőséget tulajdonít. Pelléas hosszú útra készül, arra kéri Mélisande-ot, találkozzanak még egyszer, hogy elbúcsúzhassanak. Golaud kilesi őket, és megöli Pelléast. Mélisande megszüli gyermekét, de haldoklik. Golaud még most is arról faggatja, szerette-e Pelléast. Az asszony csak annyit tud mondani, hogy ártatlanul szerették egymást, majd örökre lehunyja szemét."

Címkék

címkék

Friss topikok

  • almonda: De klassz lehetett! Kár, hogy nincs sok ilyen. S nem csak deLux szinten lenne jó... hanem olyan e... (2010.02.03. 18:42) Behavazott Nagykörút, forrócsokival
  • lilja4ever: @Mélisande: olyan sótlan és unalmas a tanárnő, hogy kész szenvedés volt végigülni. Semmi nem marad... (2010.01.08. 00:42) 16 Akciónap a Nők Elleni Erőszak Ellen
  • Mélisande: Ez jó! Nem is tudtam, hogy feldolgozták Legjobb lehet feliratozva, hallgatni hozzá a pattogós finn... (2009.10.05. 12:12) Veijo Meri: Manilakötél
  • szamárfül/pável: enyém az öröm :) (2009.08.06. 00:19) 3 skandináv regény
  • Mélisande: :) Azért látom, Te is kialakítottad az attitűdöd Izlanddal kapcsolatban:) Úgyhogy nem magyarázkodo... (2008.10.15. 13:23) Izland nagy bajban van

Szerzők

Dizájn hétvége

2009.03.12. 14:39 Mélisande

Szombaton a Múzeum körút antikváriumait jártam Majakovszkij verseskötetért, mert a kisfiam szeretné azt elszavalni (magyartanára – aki egyben osztályfőnöke is erősen lebeszélné). A harmadik boltban kaptam, de nagy örömömre megláttam Laxnesstől Az éneklő hal című könyvet. Most azt olvasom. Olyan jó, ahogy leírja az egykori házhelyet, hát azt helyre tudom tenni, hol is található Reykjavíkban. Jó érzés. Ja, hazafelé útba ejtettem az Axték csokizót, egy kis jázminos, illetve rózsás-marcipános, datolyás bonbont rendeltem magamba:)

A vasárnap volt igazából a design hétvége. Délelőtt a Designer piacra mentem a Gödörbe. Csomó jó holmit láttam, persze épp nem minden olcsó, de vannak megfizethetők is. Végül semmit nem vettem, igazából csak megnéztem, mi van ott, mennyibe kerül. Érdemes kimenni, így is hoztam néhány névjegyet, ötletet – ezek ingyen voltak. Azért találtam egy imádnivaló pettyes ruhát… szerény 38 ezerért… boltban 42 ezer. Íme: http://www.lookrecia.com/pages/hun/menu_page_hun.html

Délután ellátogattunk Újpestre, tesztelni egy csokilista várományost, amely úgy hirdeti magát, mint „Magyarország első dizájn cukrászdája”. Igazából a dizájn érdekelt, az áru minőségét illetően nem voltak illúzióim. Na a dizájn nem volt végül haj de nagy szám, de a sütemények között egész szimpatikusak is voltak. Pl. gyümölcs torták NEM PISKÓTA ALAPPAL, hanem omlós tésztában. Kislányom választott egy hupisárga-kék migniont, de nem tudta megenni, én fejeztem be. Ízre a szokásos. Én nem választottam semmit, otthon ettem a saját, házitejszínnel készült karamella tortámból (bolti piskóta alapra téve a kér, amelyhez Liedl mascarponét, bolti fehér cukrot, némi tejet és piacon vett házitejszínt, valamint néhány szem pínea magot tettem). Külön sarokban színes rákkeltő gumicukrot, mályvacukorkákat, Smarties drázsékat árultak dekára. http://www.sugarshop.hu/
Aztán autóval teltünk egy kört a régi Újpesten. A megmaradt házak, amelyek nem estek a lakótelep építés áldozatául, még most is érzékeltették az egykori „magyar Manchester” hangulatát. És valóban, engem is a külső londoni kerületekre emlékeztetnek.

Szólj hozzá!

Címkék: könyv cucc dolce vita

A bejegyzés trackback címe:

https://melisandegyuruje.blog.hu/api/trackback/id/tr66997990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása